FORBIKES zrušen. Nezoufejte, s výběrem sportovního vozíku Vám i tak pomůžeme.

Jak vybrat vozík za kolo či sportovní kočárek?

DŮLEŽITÉ DOPLNĚNÍ: Vozíky LEGGERO mají  přední síťku certifikovanou proti pylu a prachu, která tedy slouží jako rouška!

 

Při výběru vozíků za kolo je nutné si odpovědět na pár základních otázek.

1. Potřebuji vozík pro 1 či 2 děti? 

Dvoumístné varianty nabízí téměř všichni výrobci, ale né u všech modelů. Pro lepší orientaci uvádíme přehlednou tabulku níže:

Jednomístné vozíky Dvoumístné vozíky
Leggero Enso Leggero Vento R (1 i 2 místné zároveň)
Leggero Vento R (1 i 2 místné zároveň) Thule Sport 2
Thule Sport 1 Thule Cross 2
Thule Cross 1 XLC DUO
XLC MONO HAMAX 2in1
HAMAX OUTBACK ONE Croozer KID for 2
Croozer KID for 1 Croozer KID PLUS for 2
Croozer KID PLUS for 1 Weehoo i-GO Two
Weehoo i-GO Turbo

2. Na co a v jaké míře chci vozík používat?

Za kolo, na pěší výlety, na běh, na in-line bruslení, na běžky?
Každou aktivitou zúžíte výběr. Je potřeba vše zohlednit a nepodcenit výběr. Téměř vše nelze vyřešit dokoupením příslušenství k vozíku.

Pro jízdu na asfaltových cestách dobře poslouží každý vozík se základním odpružením.
Pokud se však chcete vyhnout silničnímu provozu a frekventovaným stezkám, vydáte se do přírody a začnete objevovat krásy českých lesů a širokou síť turistických tras, pak doporučujeme vybírat vozíky s kvalitním odpružením, které poskytne vašim dětem ten nejlepší komfort. Kvalitní odpružení znamená odpružení s dostatečným zdvihem, s velkou citlivostí a ideálně s tlumením zpětných rázů. Ve vozíku s takovýmto odpružením bude vaše dítě jako v bavlnce a užije si celý výlet bez pláče, bude spokojené (většinou dětičky většinu cesty spokojeně prospí) a vy se budete moct kochat přírodou. Faktem je, že dětský mozek není pevně upevněn v lebce až do ca 2 roků a proto je nejdůležitější právě kvalitní odpružení.

Jelikož se zaměřujeme na odpružené vozíky, provedli jsme velký nezávislý test odpružení nejznámějších vozíků na trhu. Test proběhl v rychlosti 10km/h, při zátěži 15 kg (simulované 3-mi ocelovými kotouči po 5kg).
Výsledky nás v mnohém překvapily, ale potvrdily, že co je považováno za nejlepší, nemusí být nejlepší. Na druhou stranu nás utvrdili v tom co děláme, a že jdeme správným směrem. Celé video testu s porovnáním kvality odpružení vozíků najdete ZDE. Názor si můžete udělat sami.

  • Švýcarské Leggero Enso je vítězem testu. Nabízí až 75 mm zdvihu pružiny a to vč. tlumení s regulací dle hmotnosti zátěže, tedy váhy dítěte, případně nákladu. Skvělé chování bez jakýchkoliv zpětných rázů, dokonalá citlivost a stabilita činí tento vozík vítězem. Nejen díky odpružení, ale i kotoučovým brzdám vhodných i na in-line bruslení a dalším přednostem je považováno Leggero Enso za Rolls-Royce mezi vozíky.
  • Druhé pomyslné místo potvrdilo odpružení DOGY (na vozíku XLC by Croozer), které vyniká největším zdvihem pružiny a nejlepší citlivostí. Najdete jej na vozíčcích německé značky XLC by Croozer. Díky regulaci lze citlivost přizpůsobit zatížení vozíku. Odpružení DOGY je vždy citlivé adekvátně zatížení a poskytuje komfort jak pro nejmenší děti tak i pro ty největší. To i v případě dvoumístného vozíku. Chybějící tlumení je nahrazeno velikou citlivostí. Toto odpružení je kompatibilní s vozíky XLC MONO/XLC DUO a Croozer KID for 1/Croozer KID for 2.

Výsledky další vozíků byli nejednoznačné.

  • Thule Sport  a Thule Cross  s odpružením z listových per byly relativně citlivé, ale díky absenci tlumení vykazovali vozíky Thule značné houpání i po přejezdu překážky. Vozík byl hodně neklidný a vibrace byli přenášeny až do řidítek. Regulace tuhosti má za následek snížení zdvihu.
  • HAMAX OUTBACK je sice vybaven tlumením, ale pružina je tuhá a odpružení není citlivé. Doporučujeme jej pro mírný terén. U Hamaxu lze regulovat tuhost odpružení.
  • LEGGERO Vento R má elastomerové odpružení bez regulace. Nicméně projev byl klidný bez dalšího pohupování a ve výsledku měl hodně podobný projev jako výše uvedené vozíky Thule a Hamax. Je vhodný pro cyklostezky a mírný terén.
  • Croozer KID for nemá odpružení žádné proto je vhodný výhradně na hladké cesty a není vhodný pro malé děti.
  • Croozer KID PLUS má odpružení bez regulace. Pružící element je pórovitá hmota, který je stlačována ramenem nápravy. Projev vozíku vykazuje vibrace, které jsou přenášeny k řidítkům proto jej doporučujeme na cyklostezky a mírný terén.

3. Jaký mám rozpočet? 

 Nabídku vozíku lze rozdělit do 3 kategorií. Pro dvoumístné varianty je potřeba připočítat vždy + 1.000 - 3.000 Kč k základnímu rozpětí.

  • Nižší cenová kategorie do 16.000,-
    • s výborným poměrem cena/výkon a možnostmi upgrade je značka XLC by Croozer a LEGGERO s modelem VENTO R Pure cenami do 16.000 Kč
  • Střední cenová kategorie 16.000,- až 21.000,-
  • Vyšší cenová kategorie +21.000-,
    • tu reprezentují dvě značky. Švýcarské LEGGERO, konkrétně s modely LEGGERO VENTO R Sport a LEGGERO Enso. Cenové rozpětí je mezi 26.000 - 35.000 Kč + dle výbavy, zejména co se týče jogging setu. Tedy předního 16"  foukaného kola, které je nezbytné pro delší procházky. A Thule s modelem Thule Sport, které je také dostupné v několika úrovních výbavy. Proto nenechte se zmást nabídkou a ověřte, co daný set nabízí. Thule Sport je nejčastěji nabízeno v základní verzi, která má vždy obsahovat kočárkový a cyklo set. Někteří prodejci to uvádí jako výhodu ZDARMA, ale je to standardem. Stejně jako u verze Leggero Enso Family. Jogger set bývá zpravidla příplatkovou výbavou.

4.Věk dítěte

Na otázku od jakého věku můžete dítě vozit ve vozíku existuje téměř stejná odpověď od všech výrobců. Od 10-ti měsíců, ALE za použití miminkovníku, tedy speciální vložky již od zhruba 4 měsíců věku. Vždy to však závisí na individuální kondici vašeho dítěte. Doporučujeme postupovat opatrně a začít s jízdou v kočárku a postupně přecházet na cyklistiku po asfaltových cestách a na kratší úseky. Uvidíte sami, jak vaše dítě bude reagovat.

 

Obecné rady pro výběr

Uvažujete-li výhradně o cyklistice, vybírejte klidně mezi cenově dostupnějšími vozíky. Pokud by jste chtěli kombinovat cyklo i pěší turistiku v náročnějším terénu, vybírejte vozík s ruční brzdou. Nejúčinnější jsou vždy kotoučové brzdy na zadních kolech.
Chcete-li vozík i na in-line bruslení, máte vlastně jedinou možnost, a tou je švýcarské LEGGERO Enso nebo LEGGERO Vento. Jediné vozíky atestované i pro in-line bruslení, kotoučovky na zadních kolech (stejný typ, jako se používá u horských kol).
Každý vozík má své přednosti, ale také nedostatky. Některé nedostatky lze vyřešit dokoupením příslušenstvím, některé bohužel ne.

Použití za kolo je samozřejmost každého vozíku (cyklo set vždy v ceně), ale pro někoho to nemusí být jediná sportovní aktivita, pro kterou vozík (správněji sportovní kočárek) pořizuje. Ale proč využívat skvělý sportovní kočárek jen takto omezeně, když je to to nejbezpečnější pro Vaše mimino, a dostanete se s takovým kočárkem téměř všude, do přírody - i po náročnějším terénu.
Pokud i tak uvažujete pouze o cyklo-vyjížďkách, můžeme pak doporučit i levnější značky s výborným poměrem cena/výkon.

YOUTUBE VIDEO VELKÝ TEST VOZÍKŮ 2020 - ODPRUŽENÍ

TOP VOLBA - multifunkční sporťák, kočářek a cyklovozík v jednom.

Leggero Enso

Přední certifikovaná síťka vozíku Leggero Enso nahrazuje dítěti roušku. 
Vlajková loď značky Leggero. Do nedávna pro ČR neznámá značka vozíků vyráběných ve Švýcarsku u Bodamského jezera je dostupná i v ČR. Jak je u švýcarských výrobků všeobecně známo, patří  i Leggero Enso mezi to nejlepší, co trh nabízí. V mnoha ohledech unikát jehož cena začíná na ceně na 31.775 Kč (verze Family).  Verze Complete s jogger setem je za cenu bez mála 35.000,-. I díky tomu si drží svoji cenu. Mezi Swis innovation prvky patří unikátní prvky systém regulovatelného odpružením s tlumením se zdvihem až 75 mm, které mimo jiné dopadlo nejlépe ve velkém testu vozíků 2020. Unikátní ergonomický sedák zavěšený na konstrukci poskytující pohodlí, protiprachová přední síťka certifikovaná proti průstřelu kamenem, certifikace TÜV SÜD pro jízdu za kolem, ale i pro použití Ensa jako kočárku a také pro použití na in-line bruslení. Jedná se o jediný vozík na trhu certifikovaný pro in-line bruslení. Velkorysý nákladový prostor pojme opravdu veliký náklad. Nad tím vším se tyčí certifikát o nulovém obsahu škodlivých látek. Konkurence v tomto ohledu zaostává a deklaruje pouze "nezávadnost" respektive podlimitní obsah těchto látek. Velice praktický systém skládání, možnost uložení kol do složeného vozíku a neotřelý design, zejména v barevném provedení SAIL, tedy kombinace bílé a tyrkysové barvy, korunuje přednosti švýcarského Ensa. V tomto případě platí pořekadlo, za hodně peněz, hodně muziky.

Shrneme-li přednosti Ensa, bude seznam vypadat následovně: nejlepší odpružení s tlumením a regulací, špičkové brzdy, nulový obsah škodlivých chemických látek, protipylová a protiprachová síťka, ergonomický komfortní sedák, velký zavazadlový prostor, špičkové materiály převzaté z jachtingu, perfektní zpracování a výroba ve Švýcarsku, certifikace TÜV SÜD nejen na in-line bruslení ale i jako kočárek, praktické skládání a manipulace, možnost uložení kol do složeného vozíku, unikátní design...Mezi nevýhody lze uvést snad jen pouze výškově polohovatelná řidítka. Pro někoho také demontáž kol, pro jejichž sundání je nutné vytáhnout pevnou osu a poté sundat kolo. Výhodou však je, že kolo sundáte i s kotoučem, který tak není na vozíku a nemůže se neodbornou manipulací poškodit, jako třeba u konkurence.

Enso doporučujeme rodinám, které neradi dělají kompromis a chtějí to nejlepší co trh nabízí. Chtějí se odlišit a mít něco jedinečného. Cyklovýlety, procházky či in-line nebo běh není s Ensem problém.

    leggero_enso_sedacka.jpg   Leggero-enso-ulozny prostor4_900x600.jpg

Thule Sport 1/2

Oblíbený sporťák Thule Sport , který je dostupný za cenu ca 28.000 Kč ve verzi bez jogger setu, popřípadě s jogger setem za cenu přesahující 30.000 Kč vděčí popularitě  značky Thule, pod kterou se prodává. Vlajková loď značky je vybavena odpružením, jehož ne zcela přesvědčivou funkci jsme popsali u modelu Cross, a kotoučovou brzdou určenou pro pěší turistiku, polohovacími zády, odvětrávanými boky. Přední síťka je stejně jako předchozí konkurence hrubší a může propouštět drobné nečistoty. Zavazadlový prostor je také menší. Mezi výhody můžeme  zařadit výše uvedené odvětrávání boků, sklápění integrovaných řidítek a polohovatelnou oporu zad. Pozice pro ležení není však určena při režimu cyklistiky. Sedák verze Sport má více polstrování než verze Cross, nicméně poloha nožiček a látková podlaha má svá omezení. Thule Sport je vhodný pro rodiny plánující všestranné využití, avšak bez in-line bruslení. Jak je uvedeno v návodu výrobce, vozík není určen na bruslení.

Mezi přednosti vozíku Thule SPORT patří integrovaná polohovatelná řidítka, odvětrávané boky, brzdy zadních kol vhodné na pěší turistiku. Mezi nevýhody lze zmínit hrubou přední síťku propouštějící nečistoty, nemožnost uložení kol do složeného vozíku u jednomístné verze, menší zavazadlový prostor, tlumení odpružení, které způsobuje velké pohupování po přejezdu překážky, poloha noh na textilní podlaze vozíku.

Thule Sport doporučujeme také aktivním rodinám bez preference pohybové aktivity. Avšak s omezením, že není vhodné pro in-line z bezpečnostních důvodů.

               Thule Sport 1-2_2MB.JPG

      

XLC by CROOZER MONO/DUO

Mezi takové patří neměcké XLC by Croozer (Mono = 1-místné, DUO = 2-místné), které vychází z konstrukce známých vozíků Croozer vyráběných do roku 2015. Výhodou vozíků této značky je možnost dovybavení velkým množstvím příslušenství. Pozitivně také hodnotíme spolehlivou hliníkovou konstrukci bez plastových komponentů. Díky cenové hranici 13.100,- a skvěle fungujícímu odpružení DOGY (které je již v ceně vozíku), s bezkonkurenčním zdvihem až 12 cm, je vozík XLC by Croozer jasná volba.
Zvládne i velice nároční terén při zachování komfortu vašich dětí. Při použití za kolo nepotřebujete ruční brzdu a na příležitostné vycházky lze vozík XLC doplnit o jogger set, případně kotoučovou brzdou pro náročnější kopcovitý terén. Brzda Vám ulehčí náročné sestupy. Stále jsme na ceně do ca 18.000,- s odpružením, jogger setem a kotoučovou brzdou zadních kol. Vozíky XLC lze také doplnit o: přední sluneční clony, boční sluneční clony, prachové síťky, reflexní zadní větrací síťkyoporu trupu a také o ski set pro použití na běžkách. Nákladový prostor je velkorysý a dle vlastních zkušeností pojme vše, co je na celodenním výletě potřeba. 

Mezi přednosti vozíku XLC patří citlivost odpružení, skvělý poměr cena/výkon, široká nabídka příslušenství jako jsou sluneční clony, protiprachové síťky, větrací a reflexní síťky, oporu trupu sezení ale i brzdy, praktické skládání a možnost uložení kol do vozíku. Nevýhodou může být větší šířka vozíku díky dodatečné montáži odpružení. 

XLC doporučujeme rodinám, které se z velké části věnují cyklistice a příležitostně pěším tůrám. Případně rodinám s omezeným rozpočtem, které by však rádi vozík využili nejen na kolo, ale i další sportovní aktivity.

      

LEGGERO VENTO R

Přední certifikovaná síťka vozíku Leggero Vento nahrazuje dítěti roušku. 
Další skvělý multifunkční vozík, který byl v roce 2019 oceněn v českém dTestu - švýcarský vozík Leggero VENTO R. Ano, je to nefalšovaný Švýcar vyráběný na břehu Bodamského jezera. Ve variantě PURE je určen výhradně na cyklistiku a při ceně lehce pod 16.000,- jej nesmíme opomíjet. VENTO R je nabízeno i v dalších verzích nabízející další možnosti využití. Verze Family obsahuje i kočárková kola na drobné pojížďky po obchodech a po městě. Verze Active je doplněna o jogger set a můžete se s ním vydat i na procházky přírodou. Top verze Leggero Vento Sport je unikátní v tom, že je vybavena navíc (oproti verzi Family) hydraulickými kotoučovými brzdami se skvělou účinností. Vento R je jako jediné s "bratrem" Ensem certifikováno německou zkušebnou TÜV SÜD, nejen jako vozík za kolo, ale i jako dětský kočárek a je schválené i pro in-line bruslení (verze Sport). Mezi hlavní přednosti Venta patří: celoplastová vana s konstrukční nosností 100kg, tudíž snese i řádění větších dětí, či důležitá protipylová a protiprachová přední síťka. Třešničkou na dortu je možnost přestavby na jednomístný či dvoumístný vozík. Tím zajistíte dokonalou stabilitu i v jednomístném provedení. Průchodnost běžnými 80 cm dveřmi je díky šířce 79 cm bezproblémová. Sezení uvnitř vozíku je pro děti velmi prostorné, ve srovnání s jinými konkurenčními vozíky, má opravdu velkorysí vnitřní prostor - na šířku i výšku. Mezi lehká negativa bychom zařadily naopak větší rozměry při použití pouze pro 1 dítě a funkčnost odpružení. Elastomerové odpružení má omezený zdvih a tužší průběh, tudíž je ideální na stezky, hladké cesty apod. Vozík není vhodný do těžkého terénu. Vento prozatím ski set nemá, ale pro zimu 2020/21 již bude dostupný (zatím jej máme pouze pro zapůjčení).

Výhody Venta R jsou možnost použití jako 1 nebo 2-místný vozík, praktická plastová vana s odolností 100kg, která je velice praktická pro časté nastupování a vystupování, protipylová a protiprachová síťka, vyztužená konstrukce odolná nárazům při 50km/h, nulový obsah škodlivých látek, certifikace TÜV SÜD i jako kočárek, u verze SPORT špičkové hydraulické brzdy, špičkové materiály. Nevýhodou může být obtížnější manipulace, jelikož se jedná primárně o jednomístný  a tudíž větší vozík. 

LEGGERO Vento R je ideální pro aktivní rodiny s dvěma dětmi, popř. s jedním dítětem a plánující druhé, popř. s dvěma dětmi s větším věkovým rozdílem a vidinou použití vozíku v brzké době v jednomístné variantě. Vozík bude vždy bezpečný a stabilní. Švýcarský původ a zdravotní nezávadnost použitých materiálu mluví také samo za sebe. Díky čtyřem verzím uspokojí jak cyklisty, tak výletníky a bruslaře a běžce. Na první pohled pro někoho neatraktivní plastová vana je velice praktická a dříve nebo později ji oceníte. Vento R najde využití i poté, co děti odrostou jako psí vozík popř. nákladní.

  leggero_Vento_r_kocarek.jpg    leggero_vento-jogging.jpg

HAMAX OUTBACK ONE/2v1

Další možností, kterou lze zvážit, je v ČR málo známý vozík norské značky HAMAX. V dTestu z roku 2019 skončil tento vozík na 3. místě a v testu jako jediný ze třech vozíků uspěl, dTest tento vozík DOPORUČUJE.
Značku Hamax jistě znáte jako výrobce dětských cyklosedaček. Firma HAMAX nabízí levnou řadu vozíků AVENIDA s absencí odpružení, kterou jsme z tohoto důvodu nezařadili do sortimentu. Na ceně lehce přes 20.000,- začíná jednomístná varianta OUTBACK ONE. Vozík je již v základu vybaven odpružením včetně tlumení zpětného rázu.  Odpružení reaguje na nerovnosti  dobře. Výhodou je tlumení, které eliminuje zpětné vibrace. Odpružení se vyrovná kvalitě odpružení ostatních vozíků jako jsou Leggero VENTO, Thule, Croozer PLUS.

Systém skládání je funkční a blíže se mu budeme věnovat ve videu, v kterém vozík představíme. Každopádně skládání je bezproblémové a zvládne jej každý. Sedák je pěkně polstrovaný, s možností regulace opěry zad. řidítka jsou integrovaná s možností polohování jako tomu je např. u Thule. Součástí základní výbavy jej parkovací brzda. Pokud byste chtěli brzdu pro náročnější procházky v přírodě, je nutné dokoupit jogger set obsahující brzdu. Výhodou Hamaxu je, že za běžnou cenu jogger setů zde dostáváte i mechanickou kotoučovou brzdu.. Hamax nabízí také svůj vlastní ski set pro použití na běžkách. I Hamax má přední síťku z hrubšího materiálu (kudy projde dost nečistot při cyklistice), nákladový prostor v zadní části vozíku za oporou zad je standardní.Díky široké nabídce příslušenství je univerzálním vozíkem světoznámé značka a velice atraktivním a neokoukaným designem a jistě si najde své zákazníky. Součástí vozíku je integrovaná pláštěnka.

Výhodami vozíku za kolo HAMAX OUTBACK jsou velice kvalitní zpracování, komfortní sedák s polohováním zad, odpružení s tlumením a regulací, nastavitelná řidítka a netradiční design. Nevýhodou by mohlo být odpružení, který není vhodné do většího terénu. Každopádně doporučujeme přizpůsobit rychlost podmínkám a Hamax zvládne i náročnější přejezdy.

Tento vozík doporučujeme rodinám bez konkrétní preference aktivit s vozíkem, mající rozpočet okolo 20.000 a více hledající atraktivní sportovní vozík. Řada Outback je k dispozici i ve dvoumístné variantě Outback 2v1 s cenou pod 24.000,-.

 

                              

CROOZER Kid for 1/ Kid for 2

Další variantou jsou velice populární vozíky za kolo značky Croozer. Ty prošli v posledních letech vývojem a nabízejí různá vylepšení v podobě přepracovaného sedáku, integrovaných světel. I vozík Croozer nejnovější modelové řady lze doplnit o odpružení DOGY stejně tak i o kotoučovou brzdu. Jednomístný Croozer KID for 1 začíná na ceně lehce pod 18.000. S odpružením jsme již na ceně ca 20.000,-. Pro fajnšmekry je k dispozici i speciální barevná řada odpružení LIGHT v barevném designu LIMETA, který výborně ladí s barvou vozíku za kolo Croozer KID for 1  2018/2019. Tudíž proti gustu, žádný dišputát. Verze 2018 i 2019 jsou vybaveny jogger setem a tím pádem je vozík připraven na procházky přírodou v lehkém terénu, kde nebudete potřebovat brzdit. Pro použití na brusle, případně běh doporučujeme vozík doplnit o kotoučovou brzdu DOGY. Shrneme-li možnosti vozíku Croozer, tak s odpružením jsme na ceně ca 20.000,- a s kotoučovou brzdou na ca 23.000,-. Tak= vozíky Croozer lze doplnit i o lyžařský / ski set pro použití na běžkách. Nákladový prostor Croozeru je stejný jako u XLC a je dostatečný. Stejně jako u XLC je přední síťka hrubší a propouští prach a nečistoty, doporučujeme ji doplnit o prachovou síťku. Součástí balení je přední clona. 

Croozer KID 2019+LIGHT LIME_3.JPG    

 

Thule Cross 1/2

Za cenu 20.000 Kč již můžete počítat mezi adepty i vozík Thule Cross 1. Thule je světoznámá značka, která před lety koupila Firmu Chariot a převzala její produkce a přesunula ji na východ. Vozíky Thule je možné potkat velice často a díky známosti značky se těší veliké oblibě. Verze Cross je vybavena listovým odpružení s možností regulace tuhosti, který bohužel omezuje zdvih. Sedák je vybaven základním polstrováním. Podvozek je pouze látkový a pozice sedu připomíná leh. Děti mají nožičky natažené před sebou. Výhodou Crossu je polohování zad, nicméně dbejte na to, abyste při jízdě na kole nastavili vždy výchozí pozici opory zad, viz. návod výrobce. Thule Cross je vybaven praktickým sklápěním řidítek a specifickým systémem skládání celého vozíku do transportní pozice, který nemusí všem vyhovovat. Za nevýhodu považujeme nemožnost uložení kol dovnitř vozíku ve složeném stavu. Verze Cross není vybavena brzdami, které lze ca za 3.000 Kč dokoupit. Brzda se aktivuje otočnou rukojetí na madle a je vhodná pro pěší turistiku. není vhodná pro in-line bruslení. Jedná se tedy o takovou ekonomickou verzi modelu Sport. Jak Cross tak Sport mají listové odpružení s možností regulace tuhosti. I tyto vozíky jsme testovali v nezávislém testu, v kterém se projevila relativně vyšší tuhost a absence tlumení. Při přejezdu překážky se vozík rozhoupe a působí neklidně. Na video se můžete podívat zde. Ani u Thule nemysleli na odolnost přední ochranné síťky, která je z hrubého materiálu a propouští prach a hrubší nečistoty. Na detail materiálu se můžete podívat v tomto videu. Thule je vhodný pro aktivní rodiny preferující cyklistiku v nenáročném terénu v kombinaci s rodinnými pěšími výlety s vyšším rozpočtem a třeba i s loajalitou ke značce Thule. 

Croozer KID PLUS for 1/2

Dalším modelem na pomyslné cenové škále je odpružený Croozer KID PLUS s cenou lehce nad 20.000 Kč. Systém odpružení tohoto vozíku není regulovatelný tudíž se musíte spolehnout na "tovární nastavení". Funkčnost dopružení vozíku KID PLUS jsme také otestovali s neutrálním výsledkem.  Verdikt zní, že vozík je vhodný do městského prostředí. Pružení má tužší průběh a nižší zdvih ale pro jízdu po stezkách je naprosto dostačující. Zbytek charakteristik lze převzít od modelu Croozer KID FOR 1. Součástí balení verze 2019 je i jogger set. Oproti modelu KID FOR 1, tedy verze bez odpružení, tento model nelze upgradovat odpružením DOGY. Vozík Croozer KID PLUS je alternativou k vozíkům  HAMAX Outback a Thule Cross ve stejné cenové kategorii. Rovná se nejenom cenou, ale i funkčnosti odpružení. Proti konkurenci nemá polohování zad. Stejně jako HAMAX nabízí větší zavazadlový prostor než Thule. Systém skládání je osvědčený a naprosto funkční. 

    

 

 

Zpět do obchodu