Dodání výrobku DOGY na objednávku

Dodání textilního zboží / výrobku DOGY, který je vyráběn na základě objednávky zákazníka

Moc děkujeme za objednávku našeho výrobku DOGY Components!
Všem našim produktům věnujeme maxiální pozornost při jejich návrhu, tak i při jejich realizaci/výrobě. Věříme tedy, že splní Vaše očekávání a užijete si Vaše výlety s děťátkem maximálně v pohodlí.

Nyní k procesu objednávky Vašeho produktu, nazývejme tento produkt „výrobek na objednávku“.

Objednáváte-li zboží u kterého je uvedeno, že bude vyrobeno na základě Vaší objednávky, vězte že:

1) Pokud se Vaše objednávka skládá pouze z jednoho výrobku, je ihned po dokončení výroby tento produkt odesílán z místa zhotovení. 

Nedochází k žádnému zdržení. Balík odejde přepravní společností, jakou jste si při vytvoření objednávky zvolili. 

2) Pokud se Vaše objednávka skládá z více kusů zboží / výrobků, bude vše zabaleno a zasláno po zhotovení "výrobku na objednávku" naráz společně v jednom balíku.

Vlastní výrobu našich strojírenských i textilních produktů značky DOGY Components máme na 3 místech České republiky, mimo hlavní sídlo firmy.
To znamená, že dokončený výrobek je před odesláním k Vám často nutno přepravit k nám do hlavního skladu, kde k němu bude přibalen zbytek objednávky. Potřebujete-li dodat nějaký kus zboží z takovéto objednávky expresně, prosím obraťte se na nás telefonicky (tel.: +420 773 796 858). Dostanete od nás informaci, jak v případě Vaší objednávky můžeme postupovat. Takovéto atypické řešení je vždy pro nás náročné, ale nic není nemožné. 
Jelikož jsme výrobci, je pro nás veškerá změna objednávky složitější, než kdybychom byli pouhými přeprodejci. Prosíme Vás tímto, zkuste plánovat Vaše objednávky včas.
Vždy se snažíme vyhovět a děláme vše proto, abychom dodali zboží včas a na místo, kam potřebujete a byli jste tak jako naši zákazníci spokojeni. :-)

Proč je ideální volat a ne psát e-mail? Tento způsob řešení je nejjednodušší a nejrychlejší.
Někdy je rozdělení objednávky velmi jednoduché a vše zvládneme jedním klikem. Jindy musíme v našem účetním systému udělat více kroků, abychom měli vše řádně zaevidováno a po dodání zakázky Vám např. nechyběl nějaký kus, nebo se celé odeslání nezdrželo. 
E-maily obsluhujeme vždy až po expedici zboží, tedy v odpoledních či večerních hodinách.
V hlavní cyklo sezóně nejčastěji odpovídáme na Vaše e-mailové dotazy ve večerních a nočních hodinách.

3) Zaslání mimo Českou republiku – do zahraničí

Vše je shodné s odstavcem výše. Jen je potřeba počítat u zaslání do zahraničí s delším dodacím termínem.
Přepravním společnostem trvá dodání mimo ČR o něco déle.

4) Prosíme, objednávejte své zboží včas 

Potřebujete-li zboží mít na konkrétní datum doma (např. odjezd na dovolenou), prosím objednávejte vše vždy včas a s předstihem. Ať už z ČR nebo ze zahraničí.
Některé zboží či výrobek je nutno do vozíků instalovat (pro někoho) složitěji a tak je potřeba si na toto vymezit čas. Dále je třeba vše odzkoušet a seznámit se s použitím, aby nedocházelo na výletě či dovolené k nemilým situacím.
Občas se setkáváme dokonce s případy, kdy si zákazník zboží nechává odeslat do místa jeho pobytu na dovolené a až tam zjistí, že je potřeba k montáži nějaké nářadí, které nemá s sebou, nebo že si objednal nevhodný typ produktu pro jeho vozík. Pak je řešení situace vždy horší, než když se řeší v klidu domova. :-) Za zády Vám dýchá zbytek nedočkavé rodiny a i kdyby bylo u zboží a výrobků vše v naprostém pořádku, nervozita též občas udělá své. :-)

5) Prosíme čtěte popis produktu, ať se vyhnete možnosti objednat vše správně

Při objednávce prosím čtěte popis produktu, ať se vyhnete nemilého překvapení při vybalení balíčku. Nejste si-li jisti výběrem, obraťte se na nás. Rádi Vám pomůžeme a poradíme. 

Příklady:
1) zákazník si objednal ski set pro Croozer a XLC, který se instaluje na vozík, ale zapotřebí je mít i jogger set – konkrétně jogger ramena. Kdo tyto ramena doma nemá, nemůže jogger set na vozík nasadit.

2) zákazník si objednal řadu příslušenství pro vozíky XLC, ale vozík neměl zakoupen u nás. Prodejce z bazaru mu sdělil špatný ročník výroby a zákazníkovi po urputném boji s montáží došlo, že má jiný vozík, nekompatibilní s produkty, které u nás objednal. 
Nevíte-li, jaký vozík doma máte a chcete na něj zakoupit příslušenství, volejte na tel. (+420) 773 796 858 a poradíme Vám , jak rok výroby identifikovat, případně požádáme o zaslání fotek.

6) Proč je pro nás důležitá objednávka před e-shop? 

Při objednávce přes telefon či e-mail nemáte možnost dostávat e-maily týkající se stavu objednávky a následně také informace o zaslání / trasování balíku. 
Jelikož zpracováváme nemalé množství objednávek, není v našich možnostech tyto informace zasílat individuálně / manuálně. 
Moc děkujeme, že toto chápete a děláte nám naši práci a Vám Vaši objednávku jednodušší! :-)

Děkujeme moc za Vaši objednávku přejeme spousty krásných (cyklo) kilometrů s Vašimi dětičkami!
Tým Odpružení.cz

 

Zpět do obchodu