Reklamace vozíků za kolo

Pokud se Vám na vozíku cokoliv nezdá, prosím kontaktujte nás dříve, než budete věc zasílat k reklamaci. Řekneme Vám, zda je toto závadou, či běžným jevem, který se sám odstraní používáním.

Kontakty pro reklamace:

Telefon: (ČR +420) 773796858 , případně 602675279.

E-mail: reklamace@odpruzeni.cz

Co je nejčastějším dotazem:

1) kulička v madle (řidítkách) je správně pouze jedna - na pravé straně. Toto je i uvedeno v návodu. 
2) potah madla bývá otlačen od přepravy. Nechte po vybalení vozík stát a potah se sám během několika dnů vyrovná.
3) Jde Vám ztuha napnout přední kryt / pláštěnka? Je to standardní vlastnost materiálu. Vždy napněte tyto dvě věci na pár dnů (i přes noc) a materiál se natáhne a bude vše snadno zatahovatelné.
4) Jde Vám ztuha nandavat jogger set? Po nějakém čase se toto také výrazně zlepší. Vlastně cokoliv na vozíku je nové, nepružné. Je tomu tak u všech značek vozíků. Vždy je potřeba věc "ochodit" a vše půjde jak po bavlnce. :-)
5) Stáčí se vozík k jedné straně při jízdě s jogger setem? Prosíme načtěte si návod, toto jde vyřešit seřízením (štelovacím šroubem či znovu nasazením kola v rychloupínáku).

Samozřejmě si vše "podezřelé" zdokumentujte fotkami nebo videem ihned po zjištění případné závady. Prosíme zkontrolujte si fota, zda jsou čitelná - kvalitní.

Jak u nás reklamace řešíme:

Prvotně konzultujeme se zákazníkem závadu. Zákazník zašle fota / video a my dáme zpětnou vazbu.
Na zpracování reklamace máme 30 dnů.

Pokud je třeba vozík vracet, zajistíme svoz na naše náklady. Kurýrní službu vybíráme my, dle smluv s dopravci. Kurýrní službu nemůže vybírat zákazník, jelikož né s každým dopravcem má naše firma smlouvu.
Orientační čas svozu lze zadat pouze pro ČR a to orientačně a pouze ve velkých městech. 
V zahraničí nelze čas volit nikdy. Svoz probíhá dle dopravce, každý  má trošku jiný postup. Většina dopravců volá předem, nebo zašle sms s údaji o svozu.
Štítek si někdy veze dopravce sám, někdy jej my zasíláme zákazníkovi (opět dle dopravce - zákazník bude informován).

Balík si přebírá dopravce pouze řádně zabalen.
Balení MUSÍ BÝT v pevné krabici, ideálně původní.
Prosíme, nandejte do krabice vše, co jste zakoupili, není-li předem sjednáno něco jiného (v případě, že by zboží na našem skladu třeba chybělo a my nemohli v náhradním novém balíku vše opět zaslat).

Do balíku vždy přiložte například kopii faktury či průvodní dopis. Po rozbalení na naší provozovně musíme vědět, o jaký balík, reklamaci či servis se jedná.
Na firmě přebírá balíky od dopravců více zaměstnanců a přerozdělují je pak dále těm, kdo reklamaci s daným zákazníkem řeší.

Správné zpětné zabalení
vozíku za kolo

Milý zákazníku,

pokud dochází k situaci, kdy zasíláte vozík k nám kurýrní službou, prosím Vás, aby jste při balení dodrželi následující postup.
Předcházíte tím poškození vozíku při přepravě. Nejčastější problém je ošoupání igelitu bočního okna.

Vozík prosím rozeberte do původního stavu, jak Vám přišel při jeho zakoupení.
Tzn. kola sundejte - otřete, pokud jsou zašpiněná, kola uložte ideálně do igelitových pytlů , pokud je stále máte.
Kotouč směřuje vždy dovnitř vozíku.
V bedně, když vozík došel, byly ochranné papíry, které slouží jako ochrana některých částí vozíku.
Prosím použijte opakovaně tyto papíry a vypodložte jimi především následná místo:

ZPĚTNÉ BALENÍ

Postup vypodložení:

1. Dlouhý papír zastrčte za označené místo (červeným kruhem na 1. fotce). Delší část papíru směřuje dozadu vozíku.
2. Poklopte úzkou část papíru na inkriminované místo.
3. Dlouhou část papíru přehněte zhruba v místě potahu madla zpět a pokryjte jí celou tuto část vozíku.

vypodložení 1 

vypodložení 2

vypodložení 3

(Další fota pro vás doplníme)

Pozn.:
Budeme pro vás chystat video, kde bude vše detailně vidět.

Děkujeme za Vaši důvěru.
Děláme co je v silách našeho týmu.
Naše práce je často velmi náročná, především v cyklo sezóně (konec zimy, jaro léto a počátek podzimu).
Děláme vše tak, aby jste vy, naši zákazníci byli spokojeni.
Určitě s Vámi vždy budeme veškeré nepříjemné situace řešit domluvou, nikdy neřešíme věci striktně pouze dle předpisů, ale snažíme se vyjít maximálně vstříc ku spokojenosti Vás - zákazníka. 
Výměny vozíků, zapůjčení vozíku v případě netypického dlouhého servisu, to vše je nadstandardní služba, kterou nabízíme.
Jako jedni z mála vedeme vozíky a příslušenství k nim reálně skladem, proto je možno reagovat rychle a reklamace nezabírá 30 dnů jak udává zákon, nýbrž pár dnů.

(POZNÁMKA PRO ZAHRANIČNÍ ZÁKAZNÍKY: výše uvedené se týká ČR, doprava mezi jinými státy je obtížnější a zabere času více. Svoz musíme nasmlouvat vždy extra pro danou zakázku, nemáme žádné smlouvy pro opětovné svozy, vždy se řeší každý balík zvlášť (rozhodují míry balíku a váha balíku). Vždy musíme čekat na vyjádření obch. zástupce (cena a popřípadě postup zadání svozu), až pak je svoz realizován. Toto trvá reálně cca 3 pracovní dny. 
Čtete-li toto před nákupem a chcete vozík zaslat do jiné země, než do ČR, prosím zvažte tak nákup v zahraničí. Toto je bohužel z naší strany neovlivnitelný faktor, leč se snažíme konat z naší strany ihned. Odpovědi přepravních společností nejsou bohužel úplně vždy 100% pružné, jak by jste si představovali a jejich reálná doba zpracování je též výrazně delší, než naše.
Děkujeme za pochopení.

Přejeme, aby Vás Váš vozík bavil, děťátku se v něm líbilo a vy jste tak byli maximálně spokojeni.
Každá nepříjemnost je pro nás smutná, ale věřte, že pro Vás v každé situaci děláme maximum.

Děkujeme moc za přízeň!

Váš tým DOKOV s.r.o.
www.odpruzeni.cz