AKTUÁLNĚ: v období 3.10. - 13.10. probíhá firemní dovolená. Objednávky budou zpracovány po návratu od 16.10. Poslední expedice proběhne 2.10.
Z důvodu uzavření příjezdové komunikace není bohužel nyní možný osobní odběr. Děkujeme moc za pochopení!
Elektronicky odešlete na e-mail info@odpruzeni.cz popis závady, doložte kopii dokladu o koupi (fakturu).
V případě zaslání reklamace je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, vysušené, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.
Prodejce je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny.
Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou Kupujícím (v reklamačním formuláři, v přiloženém listě s popisem závady).
Pro popis vady výrobku můžete využít Reklamační formulář, který Vám na požádání zašleme elektronicky.
Zboží nám doručte k reklamaci na adresu:
DOKOV spol. s r.o., Staré Hodějovice 276, 37008 České Budějovice, tel.: 773796858, e-mail: info@odpruzeni.cz
O přijetí zboží do reklamace budete informováni mailem. Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném čase, nejpozději však v zákonem stanovené lhůtě 30 dní.
Kompletní znění reklamačních podmínek naleznete zde.